کور




























هم سلولی...



تپش قلبم را ندیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برق نگاهم را چه طور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فریاد هایم را چه طور؟؟؟؟؟؟؟

عاشقانه هایم را هم ندیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شب بیداریم را چه طور؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غرورم که شکست را که دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

تو همه را دیدی و انکار کردی......

مگر کوری؟؟؟؟؟؟؟ مرگم را ببین.



نظرات شما عزیزان:

ضد دخترا-پسري بيا2
ساعت23:44---16 خرداد 1392
سلام اقا علي،اول ي سوال عنوانت هست انار منظورت شهرستان انار هست يا نه ميوه انار؟؟ اخه من بچه كرمونم و گفتم بيام ي عرض ادبي كرده باشيم به همشهريم،اصليتم مال شهرستان رابر هست ولي بزرگ شده كرمانم،به منم سر بزن منتظر جوابم،باي
پاسخ:من اسمم متینه2انار اسم میوست3دوست عزیز از اینکه اومدی ممنون3میام اما من ضد دختر نیستم ضد پسرم نیستم.من همه بچه های کرمون رو دوست دارم.اخه یکی از دوستای خوبم کرمونی خیلی هم دمش گرمه.


سارا
ساعت21:41---14 خرداد 1392
باشه بابا

زندگی
ساعت23:32---13 خرداد 1392
بنال ای دل که من غم دارم امشب

نه دلسوزو نه همدم دارم امشب

دلم زخم است از دست غم یار

هم از غم چشم مرحم دارم امشبپاسخ:ادرس ندارمممممممم.زود بده بدههههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + دو شنبه 15 خرداد 1392 / 22:34 /
- Online Support by www.1abzar.com --->