بدهکارم...




























هم سلولی...



من بدهکار توام ای مادر

همه جانی که به من بخشیدی....

لحظاتی که برای امن من جنگیدی.......

روزهایی که زمن رنجیدی.......................

اشک ها که زمن دزدیدی..وبه من خندیدی...........

من بدهکار

توام

ای

مادر/


 



نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت9:03---14 شهريور 1393
به مدت دلتنگیهایم به من بدهکاری

، وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شوی .


nazi
ساعت8:58---14 شهريور 1393
من اخرشم نفهمیدم این جنسیتش چیه
ادمو تو شوکه زده میکنه
لامصب حتی یه خبرم نمیده میخواد چی بگه
یهو یه چیز میپرونه


nazi
ساعت5:16---14 شهريور 1393
خدایا توبه این یاغی تو چی میگه
اصتغفرالله
خدافظ تا دیدار بعدالبته اگه تونستم امشبو بخوابم
پاسخ:بهت که گفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + جمعه 9 آبان 1394 / 1:59 /
- Online Support by www.1abzar.com --->