پدر..♥..مادر..♥...ف.ک




























هم سلولی...



نطفه بودم غرق در خون یک اریایی

بندی بود اتصال به نافم

غرق در محبت یک مادر

عاشقانه نوازشم میکردی......روی جمجمه ام چه مهری پاشیدی

و من چه در خواب ازارت میدادم

شبا هنگام بیدارت می کردم

یادت که هست ....دست روی سرم ارام شعر میگفتی

و من نق نق ...باز نوازش دستانت را می خواستم

 حالا باز سر گیجه می ترکانم

اینجا سر به دیوار این شیشه ای

قابی ...عکسی...خاطراتی

و دو دست خالی

خالی از گل

بازی بوی نفرت گرفته....و خاک هنوز مهرتان را از یاد نبرده/

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت3:56---11 شهريور 1393
ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ “ﮐﻢ ﮐﻢ” ﺍﺗﻔﺎﻕ میفته

ﭘﺲ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ “ﯾﻬﻮ” ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﯽ

ﮐﻪ خیلی ﺩﯾﺮ شده واسه دوست داشتن پدر و مادرت !


nazi
ساعت3:47---11 شهريور 1393
دست . . .

همیشه به معنای آغوش نیست ، گاهی ؛


فقط امنیت است . . .


فقط !!


مثل « دست پدر »


nazi
ساعت3:45---11 شهريور 1393
ای کاش عمر مادران پایانی نداشت


اما.....


از مرگ متنفرم زیرا روزی مادرم را از من خواهد

گرفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + سه شنبه 31 مهر 1394 / 1:29 /
- Online Support by www.1abzar.com --->