ا....جاذبه




























هم سلولی...



شبی در نگاهش

زندانی می شوی..نه راه پس نه راهی نه پیش  

چه دنیای غریبی دارند رمز جذابیت ادم ها

برخی چه اهن ربایی دارند

 در وجودشان

برخی یک لحظه می ایند

اما یک عمر می مانند

خاطراتشان

این هم از شگفتی های خلقت است

...یک راز در وجود برخی

کشش جاذبه زمین را به تمسخر میکشد

و ادمی را حیران در نبودنشان/

 



نظرات شما عزیزان:

sonygirl
ساعت12:04---2 شهريور 1393
نگو خاطره خاطراتم عذابه

نگو دل دلم با دلت بي حسابه

نگو آرزو آرزوهام سرابه

نگو عـــشق كه حالم خيلي خرابه

چه دلي چه عشقي از اين حرفا خستم

چه دوست دارم هايي كه موند رو دستم

روي هر كي غير از تو چشمامو بستم

چي شد آخرش شيشه بودم شكستم

بلايي سرم اومد از درد دوري

كه يادم بره عشق يعني صبوري

كه اين خونه دلتنگ شه از سوت و كوري

ميخوام بي خيالت شم اما چه جوري

چه جوري تو فكرت نباشم

يا مثل خودت بي وفا شم

چه جوري با دوريت بسازم

بيا كه دلم تنگه بازم

بيا كه دلم تنگه بازم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + شنبه 21 شهريور 1394 / 11:25 /
- Online Support by www.1abzar.com --->