افق




























هم سلولی...



امضا کن امروز را/امضا میکنم امروز

.

وقتی به چالش کشاندیم تمام کسانی را که

.

خندیدند به اشک هایمان/

.

.

امضا کن امروز را /امضا میکنم

.

وقتی تنها شاهدمان قلبهاییست

.

فدا میشوند برای هم/

.

.

.

.

امضا کن امروز را/امضا میکنم

.

.

 وقتی تو گفتی از بیکسی

.

من اشک ریختم از بیکسی/

.

.

.

.

امضا میکنم وقتی نفسم بند امد تنها  از نفس

.

.

تو جان گرفت در تنفس دهان به دهانمان/

.

.

.

امضا کن /امضا میکنم

.

.

وقتی خندیدیم به تمام کسانی که به بودنمان

.

خندیدند/





امضا کن/امضا میکنم

.

.

وقتی صورت شدیم برای اشک های همدیگر

.

.

.

.

امضا کن/امضا میکنم

.

.

که باشیم برای هم تا کسی نخندد که نیستیم برای هم/

.

.

.

.

.

امضا کن /امضا میکنم

.

.

راستی هایی را که به دروغشان پاک شد

.

.

.

امضا کن /امضا میکنم

.

.

که تو طبیب بودی و من بیمار تو

.

.

.

امضا کن /امضا کردم

.

.

دلی که عاشق شد از فرهاد هم میدزدد

.تا به کام شیرین گوارا اید

.

.

.

.

عاشق که باشی ذهنت فراموش میکند

.

.زمان را/کوچ را/پیرامون را

.

.

.

.

امضا کن /امضا میکنم که افق هیچ کس را انتظار نکشیم

.

.

.

.

عشق چیزی جز رسیدن به افق چشم هایی که برایت

.

.گریسته نیست/






تمام کلمات بردگی میکند ذهنم را وقتی برای تو مینویسم

.

.

.

امضا کن /امضا میکنم

.

.

.زندگی پر از بودن هایی است که فاصله تعادل

.

را بر هم میزند و جز انتظار کشیدن راهی نیست/

.

.

.

.اری باید امضا کنیم امروز را/

وقتی خندیدیم به تمام تحقیر هایی که انعکاسش

.

.

چشم هایشان را گریاند/



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت19:24---9 اسفند 1392
سلام...وب زیبایی داری...به منم سر بزن و نظرتو مطرح کن ...موفق باشی
پاسخ:باشه ...چشم ....حالا افق چرا ....حسابی وب رو خوندیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 22 مهر 1392 / 20:16 /
- Online Support by www.1abzar.com --->