نارفیق




























هم سلولی...



1) باید این روز ها به چه کسی اعتماد کرد نمیدانم........هر میوه ای که به بازار قلب ادم می اید کرمو از اب در می اید/ 2)گاهی دلم برای روزهایی که نمی شناختمت ......تنگ میشود..../ 3)در هر رفتنی رسیدنی نیست اما....برای رسیدن راهی جز رفتن نیست/ 4)فاجعه یعنی ان قدر در کسی غرق شوی که حتی خیانتش را هم باور نمی کنی/ 5)پنجره را که باز می کنی دلم می اید و لب طاقچه ی نگاهت.......ببین چه بی دام و دانه رهایش کردی/ 6)اهای روزگار برایم مشخص کن ....این بار به کدامین ساز نارفیق باید برقصم تا باور کنم......سازت هم مانند خودت نارفیق بار امده/ 7)به غریبه ها عادت نکن ....روزی می ایند هوای بارانیشان را نگه میداری .....مبادا احساس سردی تنشان را ازار دهد.......خوب که سیر شدند ....میشوند ایینه تا دقت دهند/ 8)گاهی یک دوست کاری میکند که.......بد جوری برا دشمنت دلت تنگ میشوی/ 9)کاش اگه اجبار به برید ن هستیم.......اول راه کلک همه چیز کنده شه!!!!!!!!!! 10)از کنارم رد شد بی محلی اش ازارم نداد......اما خدایی اذیت شدم وقتی گفت:ندیدمت!!!!!! 11)اگر حوصله ات سر میرود با دلم بازی نکن ......من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کردم/ 12)سوت پایان را بزنید صداقتم حریف هرزگی زمانه نشد....قبول باختم/ 12)هیچ وقت سعی نکن مثل کسی باشی....خودت باش.......اون وقت گم میشی باید ...تازه دنبال خودت بگردی/

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت1:18---26 شهريور 1392
سلام داداش بی معرفت خبری از ابجیت نمی گیری نمی گی من مردم زندم واقعا مطالبت حرف نداره.مثل همیشه بیستی20 20 20 20

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 2 مهر 1392 / 13:33 /
- Online Support by www.1abzar.com --->