نارفیق2




























هم سلولی...



اهای لعنتی بیا بازی کنیم

تو بشمار تعداد زخم هایم را که نشاندی

ومن تعداد دروغ هایت را

در هر دوحالت تو

برنده ای




 گفتم گلم درد دارم

نگفتی باغ بانم صبر دارم

وقتی رسیدم

زهر دیدم/




شیطان روزگاریست میخواهد سجده کند

ادم پیدا نمیکند




تو نخودی با شی بهتر است

گردو که صدایت کنم

ویران گری




این روزها تن ها غمم زخم نارفیق است

انقلاب میکنم

تنهایی را





بعضی ها همان بعضی ها بمانند بهتر است

تو که صدایشان کنی

بغض میشود بیخ

گلویت/




خسته ام از میم مالکیت

شب خوش

عزیزش/





تنها چیزی که میسوزاند تنم را

نگاه به امضا

توست

اخر دیدنیست امضا نارفیق دوست

اوج دلتنگیست




من که روزی دریای احساسم وفا بود

حالا

کویر بی وفایی را داد میزند




حاصل عشق مترسک به کلاغ مرگ یک مزرعه بود

حاصل دوستی من با عقاب

مرگ یک ادم بود




من از عشق بارون به دریا زدم

چه احمقانه زنده ام

چه وحشیانه

نیستی؟




اسان است کسر کردن کسی که

کسر کرد تو را

وجمع بست خود را با دیگری!!!!




این روزها من خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

ارامش اهل دنیا

خط خطی

نشود؟




هر روز تکراریست

صبح هم ماجرای ساده ایست

گنجشک ها بیخودی شلوغش میکنند

دوست رفتنیست

نارفیق ماندنی




چه کسی میپرسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خانه ی دوست کجاست؟؟؟

خانه ی دوست  کنار

بغض وتنهایی ماست؟؟؟

 

خانه متروک شده از

نم بیرحمی.





قسمت لوتی یه دنیا  بغض  ودرد

قسمت نالوتی یه دنیا اما بی درد





خدایا به کسی نمی گویم اما

دنیایت پر از نارفیق شده

وقت سم پاشیست

میدانم

باز صبوری باید





دلم امشب یک خدا میخواهد

که قضاوت کند

بین قلبم وقلبت




من جاماندم در بی وفایی که دم از وفا زد

اما تا به عمل رسید

الفرار

و من تنها در تنهایی ام ماندم




من یک روز سکوت خواهم کرد

و تو اولین بار مفهوم

دیر شدن را خواهی

یافت




من ان بازیچه ای بودم

که رقصیدم به هر سازت تو خندیدی به کبر اخر به این چشمان گریانم




حس میکنم دنیا خالیست مگر تو چند نفر بودی

برای شکستنت این همه

لشکر چرا

نارفیق فقط با یک نگاه کشت

برو زیادی

هستی.




کسی چ میداند امروز چند بار شکستم وقتی دست هایت را

در دست دیگری دیدم

و تو خندیدی باز به اشک هایم

که جاری شد>




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت5:13---13 تير 1392
متین چرااون یکی وبت ومسدودکردن

حس مبهم
ساعت2:52---13 تير 1392
متین جان بیاوبم بروتونظرات مطلبم بااسم پل یکی نظرگذاشته بااسم مرصاد مطلبات وتووبش کپی کرده بدون اینکه ادرست وبذاره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + سه شنبه 27 تير 1392 / 13:12 /
- Online Support by www.1abzar.com --->