همیشه




























هم سلولی...



همیشه باید باشد کسی که قامت باورش از تو

.

.

هم تراز باشد با قامت باورت از او

.

.

باید باشد کسی که اگر سردرد را بهانه اوردی برای نبودن بفمهد

.

.

باید باشد کسی که تو را با تمام نقص های بشر گونه ات 

.

.

دوست بدارد باید باشد کسی که ضمیر دیگری برایش 

.

.

خیال باشد و فقط در ضمیر تو خود را حل کند

.

.

.

اری باید باشد کسی که درد تو را درد خود بداند 

.

.

باید باشد کسی که چتر تو را برای بارانی هایش بخواهد 

.

.

باید باشد کسی که بماند با تو 

.

.

.

باید باشد کسی که درک کند زندگی را/



نظرات شما عزیزان:

sara yekta
ساعت18:09---4 ارديبهشت 1393
دختره به دوس پسرش زنگ میزنه دختر :سلام کجایی عزیزم ؟پسر :با بابام دارم میرم بانک پول بردارم برم ماشین بخرم تو کجایی ؟دختر :من تو همین اتوبوسی که هستی هستم میخواستم ببینم خودت بلیطتو میدی یا من حساب کنم واست؟ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــسلام
Webet taatile?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + شنبه 22 شهريور 1393 / 21:5 /
- Online Support by www.1abzar.com --->