مسافر




























هم سلولی...



1)هوای فاصله سرد است......من با کلاف دلم /خیال گرم خواهم بافت....یادگارم بر گردنت یادت باشد.....مسافر چشم هایم بودی.....فراموشم نکن/@@@@@@@@@@@ 2)یاد تو زیباترین حس بود در دلم.....چه تو باشی چه نباشی.....نگهش میدارم.....در قلبم.......مسافرم حواست به من است/؟؟؟؟@@@@@@@@@@@@@ 3)روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند.....باز صفر اوردم......لعنتی.....هیچ وقت نبودنت را یاد نمیگیرم/@@@@@@@ 4)گمم نکن....در گوشه ای از حافظه ات ارام و بیصدا مینشینم......فقط بگذار بمانم......بمانم تا برگردی از سفر@@@@@@@@@ 5)مادر بزرگ حنایت چند.......مفت هم بدهی نمی خواهم......ادم که سفر کرده دارد......باید سیاه بپوشد سیاه سیاه سیاه....@@@@@@ 6)تنهایی همین است مفهومش.....تکرار نامنظم من بی تو.....بی انکه بدانی برای تو نفس میکشم@@@@@@@ 7)با هر قدمی که دور شدی روحم خراشی خورد.....حالا با هر نسیمی درونم میسوزد.....و با هر چمدانی اشکم لبریز به خیس جاده @@@@@ 8)هی قلب مسافر ....زخم هایت را پنهان کن......اینجا ادم هایش زیادی بانمکند......زیادی زیادند......زیادی یاورشان بالاست که میتوانند داغ کنند.@@@@@@@ 9)انقدر به تو و خوبی هایت عادت کرده ام......که نبودت را در خواب هم نمیبینم.....افسوس که در بیدار یم......دارم دود شدنت را نظاره میکنم.......خال شدی در اسمان انقدر کوچک که نشانی دیگر از تو نیست@@@@@@ 10)لعنت به احساس جدایی ......لعنت به فراغت....لعنت به فراقت.....لعنت به یک حرف تفاوت......بین فراقت و فراغت......چه قدر فاصله است بین رسیدن و نرسیدن/@@@@@@ 11)قلب کالم در فصل دست های تو رسید و جان گرفت.......بی وفایی اگر تنها در غربت رهایش کنی تا مزه ی دهان غریبه ای را شیرین کند....بفهم بفهم بفهم/@@@@@@@@@ 12)رسیده ام به حس برگی که میداند......باد از هر طرف که بیاید.....سرانجامش افتادن است.......چه حس بدی دارد/@@@@@ 13)چه قدر بیزارم از کشیدن نقاش های زیبایی که انتظار را زیبا میکشند....بر بوم خوش رنگ لعاب ......مگر انتظار هم زیبایی دارد.....وقتی مسافری داری که چمدانش از اشک پر شده/@@@@@ 14)شادی هایم هدیه به تو....کمبود هایش را خرده مگیر .....این تمام سهم من از دنیاست.......تمامش برای تو...بدرقه ی راهت......قبولش کن./@@@@@@@ 15)باران که می بارد همه چیز تازه میشود.....حتی نبود تو......حتی اشک هایم برای تو.......حتی جای خالیت کنار من.......حتی انعکاس زیبای همه ام برای تو/@@@@@@@ 16)باز هم خیال تو من را برداشت.....به کجا می برد نمی دانم.....بگذار ببرد اما با تو ببرد/@@@@@@ 17)فاجعه نیست در تو غرق شدن ......مرا غرق کن .....در خودت انقدر که تمامم فکر جز تو را نتواند تصور کند/ 18)تو خاص نبودی......خاص ترین مخاطبم بودی....پر از غرور ...پر از مهر......پر از فهم......چه خوب درک میکردی.....چه خوب میفهمیدی که نباید بیدلیل دلیل اورد.......برای کسی که غم دارد/ 19)من مسافر تمام تو هستم......مسافرت را جواب نکنی که می میرد از دوریت/همیشه منتظرت هستم.......معنای دوست داشتن هم جز این نیست/ m.wqw

نظرات شما عزیزان:

زندگی
ساعت23:48---18 شهريور 1392
هوای دو نفره؛ نه ابر می خواهد ، نه باران ، نه یک بعدازظهر پائیزی
کافیست حواسمان بهم باشد …
همین


زندگی
ساعت19:18---17 شهريور 1392
سلام داداشی خوبی؟؟؟چه عجب خلاصه به من یه سری زدی
دلمون برات تنگ شده بود.بازم بیا پیشم منم میام


مرصاد
ساعت13:00---17 شهريور 1392
مرسی عالی بود.......متین جان مبارکا باشه.... خیلی کلکی تو پسر.
پاسخ: اونوخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چی مبارکا باشه. ؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 26 شهريور 1392 / 2:31 /
- Online Support by www.1abzar.com --->